Must Media Group neix amb l’objectiu principal de donar transversalitat al negoci i posicionar-se com una referència a Catalunya creant sinergies entre totes les empreses que integra: l’agència Giny Comunicació, la productora Incís Films, el diari digital The New Barcelona Post i la consultora de comunicació estratègica Platea Consultants. El nou grup està presidit per Guillem Carol, també propietari de Cellers Carol Vallès.

L’objectiu d’aquesta unió d’empreses és proporcionar un servei de comunicació global, eficient, innovador i, sobretot, que s’adapti a les necessitats de les marques. “El que ens diferencia com a grup és que, més enllà de tenir una visió global i de poder proporcionar un servei integral, tenim un enfocament 100% digital”, assegura Guillem Carol.

Per aconseguir el servei transversal que vol oferir, les quatre empreses que formen el grup s’han traslladat a unes noves oficines corporatives al passeig de Gràcia de Barcelona.

Recentment Must Media ha incorporat a Adrià Barrio a la direcció general, i en els propers mesos té previst seguir sumant nou talent a la companyia.

Actualment el grup compta amb més de 40 professionals i té una facturació global de més de 3 milions d’euros, assenyala en un comunicat.