L’Associació de SEO en Català s’ha posat en marxa per impulsar la visibilitat de continguts digitals en llengua catalana i ajudar professionals i empreses a optimitzar la seva presència en l’entorn digital. L’entitat es va presentar oficialment en la sisena edició del SEOday, celebrada a Girona el passat dissabte en el marc de la Catosfera.

La nova associació neix amb la missió de promoure, difondre i impulsar les millors pràctiques de l’optimització de motors de cerca en català, tot proporcionant suport, recursos i formació als professionals del sector, institucions públiques, teixit empresarial i públic en general. L’objectiu principal és garantir un lloc destacat per al català en el món digital, contribuint a millorar la presència i la qualitat dels continguts en aquesta llengua.

“Volem que el català sigui visible i competitiu en l’àmbit digital. Per això, l’Associació de SEO en Català treballarà per fomentar la presència del català a internet i per oferir formació i suport a tots aquells que comparteixin aquesta mateixa visió”, assenyala el seu president, David Carrasco.

El motor impulsor d’aquesta iniciativa està format per Xevi Sañé, Sara González, Albert Cuesta, Dídac Anton, Jordi Badrenas, Gemma Fontané, Eric Garcia, Oscar Nogueras, Eva Olivares, Carlos Ortega i Clara Soteras, a més de David Carrasco.

L’entitat treballa a través de diverses comissions especialitzades que cobreixen diferents àrees, com ara la comunicació i divulgació del SEO en català, la col·laboració amb institucions públiques i privades, la formació de professionals del sector i l’organització d’esdeveniments per promoure el SEO en català.

L’Associació de SEO en Català fa una crida a experts en posicionament i altres professionals del món digital interessats en potenciar la llengua catalana a la xarxa perquè se sumin a la iniciativa. Associar-s’hi serà gratuït fins al 31 de desembre de 2024.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram