Antai Venture Builder ha posat en marxa Media Digital Ventures (MDV), el primer fons d’inversió de media for equity de l’Estat, el qual compta amb actius publicitaris dels grups Godó, Zeta, Ara, Atresmedia, Vocento i Clear Channel. Amb aquest sistema, les empreses ajuden a finançar start-ups tecnològiques bescanviant publicitat per participacions.

MDV gestionarà una cartera màxima de 35 milions d’euros en actius publicitaris multicanal de tots els grups que en formen part, i el seu objectiu és tenir presència en 60 empreses al llarg dels propers tres anys.

Els plans de Media Digital Ventures consisteixen en identificar start-ups amb necessitat de creació de marca que puguin treure partit a una campanya en mitjans per consolidar una gran base d’usuaris. Més concretament, ofereix a les empreses emergents una via de finançament facilitant “un creixement ràpid i sostenible, recolzat en la seva posició de lideratge en el sector en què operen i augmentant exponencialment les seves possibilitats de salt a mercats internacionals”, segons explica Antai.

El grup remarca que MDV aporta a les start-ups socis de l’àmbit dels mitjans, la qual cosa “afegeix valor” a la participació publicitària, “facilitant” la posada en marxa de campanyes transversals, cross media amb formats especials, i garantint el seu suport al desenvolupament del model.

Antai és un grup de creació d’start-ups digitals fundat per Gerard Olivé i Miguel Vicente, el qual inclou Antai Venture Builder (creadora d’empreses emergents), la xarxa de business angels Antai, i la societat de capital risc Antai II Capital. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram