L’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació ha incorporat Pablo Alonso com a nou director general tècnic. Substitueix Fernando Santiago, qui ocupava el càrrec des de feia deu anys i deixa l’AIMC per emprendre nous projectes.

L’entitat responsable de l’EGM assenyala que el fitxatge d’Alonso és “clau”. El nou directiu col·laborarà amb José Andrés Gabardo, director tècnic de l’AIMC, per “reforçar la posició de l’associació i apuntalar el seu desenvolupament en noves àrees d’activitat que reforcin la seva representativitat, amb especial incidència en el camp digital”.

Alonso ha estat vinculat a l’AIMC en diferents fases, destacant quan el 2005 va formar part del grup d’experts que va plantejar un model d’evolució de l’EGM.

“Amb en Pablo consolidarem el posicionament de l’AIMC en el lideratge de la transformació digital de l’associació en perfecta convivència amb els valors clàssics de transparència, credibilitat i homogeneïtat en les mètriques”, assenyala Carlos Lozano, president executiu de l’AIMC.

Pablo Alonso va ser director general de l’agència PHD Media Spain durant deu anys (2006-2016), i anteriorment havia estat director general tècnic d’Universal McCann (1991-2005) i director general d’Universal Interactive (1999-2005).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram