El consell d’administració de Prisa ha aprovat la designació de Paloma Bravo com a nova directora corporativa de presidència i comunicació del grup. La nova directiva prové de Vocento, on exercia de directora general de comunicació i relacions institucionals.

La fins ara directora de comunicació de Prisa, Ana Ortas, que va assumir el càrrec el març de 2023, ha decidit emprendre nous reptes professionals, segons assenyala el grup en un comunicat.

Bravo s’incorporarà a Prisa el proper dilluns 24 de març per ocupar-se de diverses funcions relacionades amb l’estratègia corporativa i el disseny l’execució de la política comunicativa del grup.

Trajectòria

Paloma Bravo ja havia treballat a Prisa entre 2007 i 2013. Primer com a directora de màrqueting editorial d’El País i després va sumar-hi la direcció de màrqueting de Prisa Noticias. Posteriorment va fitxar per Telefónica com a directora de màrqueting, comunicació i publicitat de Movistar TV (2013-2016).

El 2017 es va incorporar a Vocento com a directora general de l’agència de comunicació Factor Moka; el 2019 va assumir la direcció d’estratègia de continguts a la comercialitzadora CMVocento, i el 2023 va ser nomenada directora general de comunicació i relacions institucionals del grup.

Bravo iniciar la seva carrera com a executiva a la plataforma Vía Digital (1997-2000, abans de ser adquirida per Prisa), on va arribar a ser directora de compra de continguts. Posteriorment va ser directora de planificació i desenvolupament a la productora Multipark (2000-2002), directora de màrqueting d’oci i televisió a Auna TV (2002-2005) i directora general de 8madridTV (2005-2007).

Joseph Oughourlian assumeix la presidència d’El País
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram