Aquest dijous es va celebrar la gala de lliurament de la novena edició dels premis GoliADs que atorguen els estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de Universitat Abat Oliba CEU. En la categoria de comunicació, enguany s’ha premiat el programa Saber y ganar de TVE com a millor iniciativa de televisió; l’espai Hoy por hoy, de la Cadena SER, en ràdio, i el diari Ara, en premsa escrita.

A més, el guardó a la millor iniciativa online ha estat per al blog We Love Advertising, mentre que l’expert en comunicació corporativa Joan Costa ha estat distingit per la seva trajectòria professional. Finalment, per primer cop, els GoliADS han atorgat un premi honorífic que ha estat per a José Manuel Lara Bosch a títol pòstum.

En la categoria de publicitat, el GoliAD d’Or ha estat per a Tiempo BBDO, que també s’ha endut el premi a la millor campanya a les xarxes socials (per a la marca La Cocinera).

A més, s’ha guardonat Ogilvy amb el premi al millor anunci de producte (el de Turisme d’Andorra); La Despensa, en la modalitat gràfica (per a Burger King); l’agència Publicis, a la falca de ràdio (per l’anunci de Loteries); Whistle and Whistle, a la campanya de valors humans; Wunderman com a millor branded content (per la campanya de General Òptica), i La Despensa, pel millor esdeveniment de l’any (per a la marca Mini).

En les modalitats publicitàries s’havien presentat un total de 150 peces de 32 agències. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram