Prensa Ibérica avança en la seva transformació digital cap a un nou model de negoci amb una reorganització corporativa i les incorporacions de Jesús Carrera i Germán Frassa, ambdós procedents de Vocento.

Jesús Carrera ha estat fitxat com a director general d’estratègia de negoci, càrrec de nova creació en dependència directa del director general del grup, Sergi Guillot. Carrera s’encarregarà de dirigir i coordinar tres àrees considerades fonamentals per al grup: data i tecnologia; màrqueting, i producte.

A Vocento, Jesús Carrera ha estat director digital i d’ingressos (de gener a juny de 2024), i anteriorment director digital (2019-2024) i director comercial director d’estratègia i gestió comercial (2017-2024).

De les tres àrees sota la direcció general de Carrera, la de producte estarà dirigida per Germán Frassa, que des de desembre de 2021 havia estat director d’estratègia i producte del digital esportiu Relevo de Vocento.

Finalment, la direcció de màrqueting, liderada per Ana Multigner, i la de data i tecnologia, a càrrec de Roberto Álvarez, s’integren sota la nova direcció general d’estratègia de negoci per potenciar les sinergies entre les tres àrees que en depenen.

Amb aquest redisseny corporatiu, Prensa Ibérica pretén una estratègia que posi en valor l’escala del grup, el coneixement de l’usuari com a punt de partida de totes les seves activitats, i el desenvolupament de nous productes i solucions, assenyala en un comunicat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram