El Departament de la Presidència ha obert el procés de licitació del servei de gestió i manteniment de l’estratègia de comunicació en línia del web SmartCatalonia. El pressupost base de licitació és de 56.511 euros (sense IVA) i el contracte és per un any (de l’1 de gener al 31 de desembre de 2018) prorrogable un més. El termini per presentar ofertes finalitza el 3 d’agost.

L’objecte principal del servei és el de donar suport a la Secretaria de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital, que coordina l’estratègia de comunicació en línia del web SmartCatalonia.

Per dur a terme el servei es busca una empresa que ofereixi un model de gestió integral amb els següents àmbits d’actuació: manteniment del portal web; estratègia d’e-mail màrqueting; dinamització i gestió de les xarxes socials; retransmissions 2.0; producció audiovisual; i gestió i seguiment del projecte.

SmartCAT es l’estratègia del Govern amb la qual es pretén estendre el concepte de smart city a Catalunya per desplegar un programa que integri i coordini les iniciatives locals i supralocals, doni suport a les empreses i desplegui iniciatives en clau de país. Per donar suport a l’SmartCAT, es va posar en marxa el portal SmartCatalonia amb l’objectiu d’esdevenir un espai de referència a la xarxa en iniciatives i informació sobre aquests àmbits d’actuació.