Prisa Media ha posat en marxa Prisa Motor, una plataforma transversal que englobarà tota la informació del món del motor als mitjans del grup: El País, As, Cinco Días, Cadena SER i Huffpost. Aquesta nova àrea estarà dirigida per Alejandro Elortegui, fins ara director adjunt d’As, i com a redactor en cap Raúl Romojaro, també provinent del diari esportiu.

Prisa Motor neix amb l’objectiu de convertir-se en la referència de la informació de l’automoció a l’Estat. A més de notícies, reportatges, novetats, anàlisi de models i proves comparatives, també s’acostarà a les noves tecnologies o les competicions esportives, amb una especial atenció en l’eficiència energètica en el sector de l’automòbil, assenyala el grup en un comunicat. A més, utilitzarà diferents narratives, com el text, el vídeo o el podcast.

Amb aquesta decisió, Prisa Media un nou pas cap a una organització basada en plataformes transversals, per tal de simplificar i dotar d’eficiència l’estructura organitzativa de la companyia, maximitzant l’abast dels seus continguts amb una visió global.

En aquest sentit, el passat maig va crear Prisa Audio, la plataforma que agrupa tots els continguts de podcast dels mitjans del grup, tant radiofònics com de premsa, d’Espanya i de Llatinoamèrica.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram