Els primers nou mesos de l’any, Prisa ha registrat unes pèrdues netes de 36,7 milions d’euros, un 30,4% més que els 28,2 milions negatius del mateix període de 2022. Això sí, el grup obté un benefici d’explotació de 71,2 milions d’euros, quan fa un any van ser 20.
De gener a setembre de 2023, els ingressos de Prisa van ser de 678,4 milions d’euros, un 15,5% més que els 587,3 milions de l’any passat.
La divisió de Prisa Media registra un benefici d’explotació de 2,6 milions d’euros, quan en els primers nou mesos de 2022 va perdre 1,6 milions. Aquí els ingressos creixen un 8,4% fins als 301,4 milions. Dels ingressos, 221,1 milions corresponen a la publicitat (+5,4%) i 41,2 a la circulació (+1,8%). A més, 168,3 milions d’ingressos provenen del mitjà ràdio (+1,4%) i 113,2 de la premsa (+6,4%).
Finalment, els ingressos digitals s’incrementen un 25% fins als 83,1 milions, i ja representen el 27,6% del total de Prisa Media, 3,7 punts més que fa un any.
Pel que fa a la divisió d’educació, Santillana, registra un benefici d’explotació de 71,3 milions d’euros, un augment del 159% respecte dels 27,5 milions de gener a setembre de 2022. En aquest àmbit, els ingressos van ser de 376,2 milions, un increment del 21,3%.