Els primers nou mesos de l’any, Prisa ha registrat unes pèrdues netes de 37,3 milions d’euros, un 1,5% més que els 36,7 milions del mateix període de 2023. Per la seva part, el resultat d’explotació és de 50,9 milions de benefici, una reducció del 28,4% respecte dels 71,2 milions de fa un any.
De gener a setembre de 2024, els ingressos de Prisa van ser de 634,6 milions d’euros, una reducció del 6,4% en comparació als 678,4 milions de l’any passat.
La divisió de Prisa Media ha registrat fins setembre un benefici d’explotació de 3,2 milions d’euros, un augment del 22,1% respecte dels 2,6 milions de 2023. Aquí els ingressos creixen un 2,1% fins als 307,7 milions. Dels ingressos, 225,7 milions corresponen a la publicitat (+2,1%) i 43,1 a la circulació (+4,8%). A més, 177,4 milions d’ingressos provenen del mitjà ràdio (+5,4%) i 115,2 de la premsa (+1,8%).
Finalment, els ingressos digitals s’incrementen un 8,1% fins als 89,8 milions d’euros, i ja representen el 29,2% del total de Prisa Media, 1,6 punts més que l’any passat.
Pel que fa a la divisió d’educació, Santillana, registra un benefici d’explotació de 42,9 milions d’euros, una reducció del 39,9% respecte dels 71,3 milions de gener a setembre de 2023. En aquest àmbit, els ingressos van ser de 317,7 milions, un retrocés del 15,6%.