El primer trimestre de 2025, Prisa ha registrat unes pèrdues netes de 4 milions d’euros, quan en el mateix període de l’any passat en va guanyar 19. Pel que fa al resultat d’explotació, el grup obté un benefici de 31milions d’euros, una caiguda del 40% respecte dels 52 milions de 2024.

De gener a març de 2025, Prisa va generar uns ingressos d’explotació de 232 milions d’euros, una reducció del 10% en comparació als 256 milions de fa un any, mentre que les despeses sumen 186 milions, un 2% menys.

La divisió de Prisa Media registra unes pèrdues d’explotació de 8 milions d’euros, un empitjorament del 7% respecte dels primers tres mesos de 2024. Amb tot, els ingressos pugen un 3% fins als 94 milions d’euros. Dels ingressos, 69 milions corresponen a la publicitat (+4%) i 15 a la circulació (+3%).

Pel que fa a la divisió d’educació, Santillana, registra un benefici d’explotació de 42 milions d’euros, una caiguda del 20% respecte dels 52 milions del primer trimestre de 2024. En aquest àmbit, els ingressos van ser de 138 milions, un retrocés de l’11%.

Prisa va perdre 11,6 milions el 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram