Prisa Media, la nova àrea de mitjans del grup, ha començat a caminar amb una renovació de la divisió radiofònica. D’entrada, ha unificat les dues direccions generals de Cadena SER en una de sola, amb Ignacio Soto al capdavant, fins ara director general de gestió.

A més, Montserrat Domínguez ha estat nomenada directora de continguts de Cadena SER. La periodista, amb una llarga trajectòria a Prisa i que actualment coordina l’elaboració de podcasts a El País, coordinarà les direccions d’informatius, antena i programes, i esports de la SER.

Per la seva part, Guillermo Rodríguez, director del HuffPost des de 2018, assumeix la direcció d’informatius i la responsabilitat dels continguts digitals de Cadena SER.

“Els nous responsables configuren una potent renovació generacional, han estat en la seva totalitat promocionats des del si de grup, estan dotats d’un marcat perfil digital i posseeixen una experiència transversal en els diferents mitjans de comunicació”, ressalten des de Prisa Media.

Aquests nomenaments suposen la sortida de Pedro García Guillén, Daniel Gavela, i Daniel Anido, que des de 2018 exercien de conseller delegat de Prisa Radio, director general de Cadena SER i director d’informatius, respectivament.

Neix Prisa Audio

Per altra banda, el grup crea Prisa Audio, una plataforma transversal que agruparà tots els continguts de podcast dels seus mitjans, tant radiofònics com de premsa, d’Espanya i Llatinoamèrica. Es tracta d’un primer pas per adoptar una organització basada en plataformes per simplificar l’estructura i dotar-la de la màxima eficiència.

La directora general de Prisa Audio és María Espinosa de los Monteros, que des de 2016 ha encapçalat el projecte Podium Podcast de Prisa Radio, els darrers dos amb càrrec de directora. La periodista reportarà directament al president executiu de Prisa Media, Carlos Núñez.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram