Prisa ha tancat el 2024 amb unes pèrdues netes d’11,6 milions d’euros, una millora del 64,4% respecte dels 32,5 milions negatius de l’any anterior. A més, el grup obté un benefici d’explotació de 114,6 milions d’euros, un augment del 5,3% respecte dels 108,8 milions de 2023.
Durant l’any passat, Prisa va facturar 919,5 milions d’euros, un retrocés del 2,9% en comparació dels 947,4 milions de l’exercici anterior.
La divisió de Prisa Media l’any passat va registrar un benefici d’explotació de 29,1 milions d’euros, un 14,3% més que els 25,5 milions de 2023. A més, els ingressos creixen un 2,7%, de 431,6 milions a 443,4. La facturació en publicitat també puja un 2,7% (fins als 334 milions) i la de circulació ho fa un 3,8% (57,6 milions).
Per la seva part, l’àrea d’educació, Santillana, registra un benefici d’explotació de 82,6 milions d’euros (–6,2%), amb uns ingressos de 467 milions (–9,4%).