Des d’aquest dilluns, Vocento ha reformulat la seva oferta radiofònica i Punto Radio adopta la marca ABC. Així, la nova ABC Punto Radio “assumeix els principis editorials” del diari i es compromet “amb el rigor en la informació per contribuir al desenvolupament d’una societat lliure”.

Per aconseguir-ho, ha incorporat Melchor Miralles i Isabel San Sebastián, provinents de Telemadrid, mentre que Ángel Expósito és el nou director dels serveis informatius. Continuen com a reclam Luis del Olmo, José Antonio Abellán i Albert Castillón.

Amb tot, les delegacions catalana, basca i andalusa no ha agradat massa el fet d’assumir el nom del diari, molt identificat amb Madrid.

El canvi de nomenclatura cerca fer pujar l’audiència (és la setena ràdio de l’Estat amb 445.000 oients, segons el darrer EGM) i aturar les pèrdues econòmiques, de 19 milions en els darrers tres anys. L’emissora, aquest mes ha tancat les delegacions de Màlaga, Cadis, Múrcia, Astúries i Cantàbria, el que ha suposat acomiadar 25 treballadors, als que s’hi sumen 15 sortides més de la redacció de Madrid, segons informa PRNoticias.