Hearst España ha decidit renovar a fons el model de la revista Quo amb una aposta multimèdia amb l’epicentre en els continguts digitals. Així, a partir d’abril, la revista en paper es deixarà de publicar mensualment i només ho farà periòdicament amb monogràfics.

Al mateix temps, Quo renovarà el seu web i incrementarà la seva oferta de continguts de ciència, tecnologia i salut, amb un enfocament “orientat a l’actualitat, el coneixement, la generació de vídeo i les xarxes socials”.

En paral·lel, la capçalera també potenciarà la seva activitat en l’organització d’esdeveniments sota la marca Quo.

“Seguim l’estela que altres revistes internacionals han marcat en els últims anys. Capçaleres icòniques com Popular Science als Estats Units, o Esquire a Itàlia i el Regne Unit, han demostrat que l’aposta digital i l’estratègia de monogràfics de gran qualitat són una garantia d’èxit en el nou panorama de consum de mitjans”, defensa el director de Quo, Jorge Alcalde.

Aquest canvi de model de la capçalera s’emmarca en la política de transició cap al negoci digital endegada per Hearst a nivell global per adaptar-se als nous hàbits de consum dels lectors.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram