L’emissora municipal de Premià de Mar s’ha transformat en un nou mitjà de comunicació que uneix imatge, àudio i un diari digital: Premià Mèdia, que es va posar en marxa coincidint amb la Diada de Sant Jordi.

El seu director, Francesc Triola, assenyala que aquest és “un pas endavant a l’hora d’oferir informació de servei públic i una evolució natural de Ràdio Premià de Mar”, emissora nascuda el 1985.

Per una banda, Premià Mèdia manté la graella radiofònica, que aposta per l’actualitat, l’entreteniment i els esports. A més, la setmana passada, l’emissora va passar a liderar el magazín comarcal col·laboratiu Ona Maresme, que durant quatre temporades havia estat coordinat per Mataró Ràdio.

Per altra part, Premià Mèdia augmentarà l’oferta de vídeo amb retransmissions en directe a través del canal de YouTube. A més, el web de notícies s’ha renovat i ampliat amb continguts multimèdia.

El Premià Fòrum Mèdia celebrat el passat novembre va servir per posar les bases del nou mitjà, que “neix amb l’ambició de ser un punt de referència comunicatiu del món local”, diu Triola.

En la nova etapa, el mitjà compta amb uns nous estudis de producció i emissió, ubicats a l’edifici de Ca l’Escoda, amb els quals vol potenciar la cooperació entre emissores en xarxa.

Francesc Triola: “Ràdio Premià de Mar s’acabarà convertint en un mitjà multimèdia”