
A primera fila, la presidenta de Roman, Silvia Alsina, i el director general de Roman Digital, Pablo Galleo [foto: Roman].
Amb el naixement de Roman Digital es vol afavorir el creixement d’una àrea de negoci considerada clau i que actualment aporta la major part dels ingressos totals del grup. Alhora, es vol reforçar la seva especialització en els serveis de màrqueting digital i agència creativa.
Al capdavant de Roman Digital se situa Pablo Gallego, nomenat soci-director general. Es va incorporar a la companyia fa quatre anys com a director de comunicació i màrqueting digital. Anteriorment havia ocupat càrrecs en agències creatives com Ogilvy i TBWA.
“Els seus dots innats per al lideratge i la seva gran expertesa fan d’ell la persona idònia per dirigir Roman Digital”, afirma Silvia Alsina, presidenta i consellera delegada de Roman. “Aquest moviment reforça la nostra aposta per l’especialització i l’excel·lència en l’àmbit digital, a més d’un compromís ferm i decidit pel nostre talent intern”, remarca.
Roman compra Villafañe & Asociados Consultores