El programa La hora de La 1 ha sobreimprès la frase “Elionor se’n va d’Espanya, com el seu avi”, quan informava sobre els estudis de batxillerat que la princesa d’Astúries realitzarà a Gal·les a partir del proper curs, amb un cost de 76.500 euros.

L’administradora provisional única de RTVE, Rosa María Mateo, ha lamentat “profundament el greu error” i ha adoptat “mesures immediates” perquè els seus responsables siguin substituïts dels seus llocs de treball, segons ha informat en un comunicat “urgent”.

Segons la corporació pública, la inclusió del rètol és “una greu irresponsabilitat que no pot malmetre el compromís de RTVE amb la defensa dels valors constitucionals i de les institucions de l’Estat i de la Corona”.

Polítics de PP, Cs i Vox han carregat durament contra la televisió pública estatal per la sobreimpressió del rètol.