El concurs Saber y ganar de TVE, presentat per Jordi Hurtado i dirigit per Sergi Schaaff, arriba aquest divendres als 5.000 programes diaris.
Per celebrar l’efemèride oferirà una edició especial (15.25 h) amb sis cares conegudes de la televisió pública: Roberto Leal, presentador d’España directo, Bailando con las estrellas i Operación triunfo; Mònica López, directora del departament de meteorologia de TVE; Francine Gálvez, presentadora de Tribus viajeras; el mag Miguelillo, d’Un país mágico; la cantant Lucrecia, presentadora dels Lunnis, i l’actor i humorista José Mota.
A més, abans del concurs, Saber y ganar oferirà a les 15 h un documental especial que fa un seguiment d’un grup de concursants cèlebres del programa reunits per a l’ocasió.
Saber y ganar s’emet des del 17 de febrer de 1997, és el programa més vist de La 2, i el concurs més longeu de la història de la televisió espanyola. En aquests més de 21 anys acumula 3.300 hores d’emissions; 400.000 preguntes; 2.387 concursants, i 6.850.000 euros repartits.