El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha incorporat Blanca Fullana com a curadora de la seva quarta edició, que se celebrarà els dies 4 i 5 de maig. La consultora en comunicació s’encarregarà doncs de confeccionar el programa de conferències, presentacions i tallers.

El certamen enguany s’ha fixat com a objectiu aportar a la seva programació càpsules d’inspiració per a una diversitat de professionals que convergeixen en la passió per les oportunitats i les capacitats de la indústria publicitària.

La innovació serà el fil conductor d’una programació que inclourà ponències al voltant de les implicacions per al sector del big data, la tecnologia digital d’última generació, la intel·ligència artificial, i els canvis en els models de negoci i publicitat de companyies globals d’economia tradicional i d’economies col·laboratives, de valors sostenibles o de proximitat.

Blanca Fullana és especialista en la identificació i la posada en escena del valor global de la marca, i en 20 anys de carrera professional ha treballat per a firmes com Microsoft, Burger King, British Airways, Club Med, Danone, Damm, National Geographic, Gilead Sciences, F5 Networks o Footlocker, i en agències com Edelman i Weber Shandwick. A més, ha estat directora de comunicació d’EINA-Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, i és professora de la Universitat Pompeu Fabra.