El festival d’innovació en comunicació i new media Sitges Next ha donat a conèixer els premiats de la seva edició zero que se celebrarà a la població del Garraf els propers 17 i 18 d’abril.
Els reconeixements, que es lliuraran durant el certamen, es divideixen en dotze categories que recullen el més nou en l’àmbit de la comunicació, el disseny, la publicitat i les noves tecnologies.
Categories i premiats
- Emerging Talent: Mau Morgó
- Brand Content: Mucho
- Mobile: Ustwo
- Social Media: Paper Magazine
- Broadcast: Wieden + Kennedy
- Innovation: Cocolab
- Storytelling: Jessica Walsh & Timothy Goodman
- ADFantastic: Ash Thorp & Filipe Carvalho
- Media & Technology: Digital Kitchen
- Digital: Vasava
- Transmedia: Hungry Castle
- Editorial: Brosmind
Excepte Ustwo, Paper Magazine i Vasava, la resta participaran en les vuit conferències i dos workshops programats en l’edició pilot del certamen, que està comissariat per Héctor Ayuso i Christian Molina. Les entrades per a les conferències costen 30 euros per dia, amb un abonament de 50 euros les dos jornades. Per la seva part, el preu dels tallers és de 60 euros cadascun.
Sitges Next té per objectiu esdevenir un punt de trobada i estímul de les noves tendències en les indústries creatives. L’edició zero que vol ser el punt de partida per marcar la línia a desenvolupar els propers anys.
El nou festival és una iniciativa de l’Ajuntament de Sitges i del Departament de Cultura, a través de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), i per vehicular-lo s’ha aprofitat la infraestructura de la Fundació Sitges – Festival Internacional de Cinema de Catalunya, on estan representades ambdues institucions.