Informació i Comunicació de Barcelona ha obert un procés de licitació per a l’adjudicació de la gestió, l’estratègia, l’execució i el posicionament SEO dels diferents canals de betevé a YouTube. El pressupost de licitació és de 33.000 euros (sense IVA) per un contracte d’un any (prorrogable dues anualitats més). El termini per presentar ofertes finalitza el 28 d’agost.

La proposta de l’empresa adjudicatària ha de definir els targets de betevé i augmentar la visibilitat del mitjà, les conversions dels seus vídeos i playlists (subscriptors, temps i durada mitjana de visualització, dades socials, etc.). De la mateixa manera, es busca que el servei millori el temps de permanència dels usuaris, facilitant la visibilitat de continguts relacionats i suggerint i guiant-lo a través de l’oferta de continguts.

El passat gener, betevé va reformular la seva estratègia a YouTube unificant tota la seva oferta de continguts, fins aleshores dispersa en una vintena de petits canals. D’aquesta manera, el mitjà pretén apuntalar la seva presència i posicionament en una finestra que li permet oferir als usuaris una nova mirada sobre la seva oferta de continguts i també apropar-se a noves audiències.