La Lliga de Futbol Professional ha obert el concurs per a la comercialització dels drets d’explotació audiovisual dels partits de primera i segona divisió i de la Copa del Rei per a les temporades 2019-2020 a 2021-2022. El termini per presentar ofertes finalitza el 25 de juny.

La comercialització s’ha dividit en vuit lots (dos menys que en l’anterior licitació) i ha introduït modificacions en les bases a instàncies de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència.

Els vuits lots, són:

  1. Un partit de cada jornada de primera divisió en obert i en exclusiva, en segona selecció.
  2. Resums en obert i en exclusiva de les competicions.
  3. Dos partits de cada jornada de segona divisió en obert i en exclusiva.
  4. Un partit de cada jornada de primera, en obert o de pagament, en exclusiva, en primera seleecció. Els sis partits de la fase d’ascens a primera en obert o de pagament, en no-exclusiva. Resums de tots els partits de primera i segona en no-exclusiva.
  5. Canal LaLiga Primera o el seu contingut equivalent: vuit partits de cada jornada de primera de pagament, en exclusiva, en tercera selecció; els sis partits d’ascens a primera de pagament, en no-exclusiva; resums de tots els partits de primera i segona en no-exclusiva.
  6. Canal LaLiga Segunda o el seu contingut equivalent: els onze partits de cada jornada de segona de pagament, en exclusiva; els sis partits d’ascens a primera de pagament, en no-exclusiva; resums de tots els partits de segona en no-exclusiva.
  7. Canal LaLiga TV o el seu contingut equivalent: tots els partits de primera i segona, de pagament i per a la seva difusió únicament en establiments públics, en exclusiva; els sis partits de la fase d’ascens a primera de pagament, en no-exclusiva; resums de tots els partits de primera i segona en no-exclusiva.
  8. Clips o miniresums de 90 segons de cada partit de primera i segona, per a la seva difusió a través d’internet, en exclusiva.