El 2019, Telecinco ha estat la cadena més vista a Espanya per vuitè any consecutiu amb un 14,8% de quota de pantalla mitjana (set dècimes més que el 2018), i es distancia d’Antena 3, que es queda amb un 11,7% (perd sis dècimes).

A continuació hi ha La 1, que registra el seu mínim històric anual amb un 9,4% de share (retrocedeix 1,1 punts); laSexta, amb un 7% (guanya una dècima); Cuatro, que fa el seu pitjor resultat amb 5,3% (cau set dècimes), i Trece, amb el 2% (en suma una).

Des de 2014, la classificació anual de les cadenes generalistes a l’Estat es manté invariable.

Canals temàtics

L’any que hem deixat enrere, Factoría de Ficción s’ha mantingut al capdavant dels canals temàtics també per vuitè any seguit amb un 2,8% de quota de pantalla (una dècima menys que el 2018), seguida de La 2, amb el 2,7% (=); Energy amb un 2,4% (+0,5);  Neox, també amb 2,4% (=), i Nova, amb 2,2% (–0,2).

Amb l’1,9% de share hi ha Divinity (–0,1) i Clan (+0,1);  amb l’1,8% es troba  Paramount Channel (=); amb l’1,7% DMax (+0,1); amb l’1,5% Mega (–0,1); amb l’1,4% Atreseries (+0,2), i amb l’1,1% Boing (–0,2), Gol (+0,1) i Disney Channel (–0,1).

Finalment, el Canal 24 Horas obté una quota de l’1% (+0,1); DKiss, el 0,9% (+0,1); Teledeporte, el 0,6% (=); Be Mad TV, un 0,5% (–0,1); Ten, el 0,4% (+0,1), i Real Madrid TV, un 0,3% (=).

Audiències de desembre

Al desembre, Telecinco ha tornat a ser la cadena més vista en el conjunt de l’Estat per 16è mes consecutiu amb un 15,3% de quota de pantalla (perd mig punt respecte al novembre), seguida d’Antena 3, amb un 10,6% (retrocedeix tres dècimes).

Per darrere es troben La 1, amb un 10% de share (suma dues dècimes); laSexta, amb 6,4% (retrocedeix 1,4 punts); Cuatro, amb el 5,4% (perd dues dècimes), i Trece, amb un 2,2% (en guanya una).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram