La cadena principal de Mediaset ha liderat les audiències de tots els mesos de l’any a l’Estat (en porta 16 de consecutius com la més vista) i, lògicament, tanca el 2015 en primera posició per quart any seguit. En concret, Telecinco ha registrat un 14,8% de quota de pantalla, tres dècimes més que el 2014, i incrementa el seu avantatge respecte la segona, Antena 3, que es queda amb un 13,6%, una dècima menys.

Per la seva part, La 1 torna a registrar el seu mínim històric anual amb un 9,8% de share, retrocedint dues dècimes respecte 2014, i continuant la tendència a la baixa dels darrers anys: des del 2006 ha perdut 8,5 punts, dels quals 6,2 en els darrers cinc anys. A més, després de tres anys líder (de 2009 a 2011), en els quatre següents La 1 no ha passat de la tercera posició.

Per darrere, La Sexta obté el seu màxim històric amb un 7,4% de quota, guanyant dues dècimes respecte el 2014, fins ara el seu millor resultat. Per la seva part, Cuatro es queda amb un 7,2% de share, cinc dècimes més que l’any anterior.

Finalment, l’altra cadena generalista, 13tv, aconsegueix un 2% de quota de pantalla, quatre dècimes més que el 2014, i assolint així el seu màxim històric.

Canals temàtics

Factoría de Ficción es manté al capdavant dels canals temàtics per quart any consecutiu amb un 3,6% de quota de pantalla (una dècima més que el 2014), seguida de La 2, amb el 2,7% (-0,1); Neox, amb el 2,6% (repeteix resultat), i amb el 2,4% de share empaten Nova (-0,1) i Clan (+0,1).

Per darrere hi ha Divinity amb un 2,3% de quota (+0,2); Discovery Max amb el 2,1% (=); Paramount Channel amb un 2% (+0,1); Boing amb l’1,6%, (-0,1); Energy amb l’1,5% (=), i Disney Channel amb un 1,4% (-0,1).

Finalment, amb un 0,9% de quota de pantalla empaten la debutant Mega, Teledeporte (repeteix resultat) i Canal 24 Horas (+0,1).

Dels temàtics, registren el seu màxim històric FdF, Divinity, Discovery, Paramount, Energy i Canal 24 Horas. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram