Aquest dimecres, Telefónica posa en marxa Movistar+, una nova oferta que neix de la integració de Movistar TV i Canal+. El paquet bàsic té un preu de 20 euros mensuals i inclou més de 80 canals de televisió, un catàleg amb 5.000 títols de cinema, sèries, documentals i continguts infantils.

La nova oferta es traslladarà automàticament i sense cost addicional a tots els clients de Canal+ i de Movistar Fusión TV, i a la resta ho farà de forma gradual. En total, l’operadora preveu que puguin accedir a la nova oferta 3,6 milions de clients.

La nova oferta, que ordena els continguts per gènere i s’estructura en nous canals, està disponible a través de diferents plataformes d’accés: IPTV, satèl·lit i Over the Top (des del núvol).

“Creiem que amb aquesta oferta podem arribar a més clients, ja que està pensada per adaptar-se a les seves necessitats, gustos i preferències. I no només contem amb els millors continguts, també amb les funcionalitats més innovadores i amb els serveis més vanguardistes”, destaca Luis Miguel Gilpérez, president de Telefónica.