L’operadora de telecomunicacions continua expandint els seus tentacles en el sector audiovisual.Al negoci de la televisió per cable (Imagenio), la televisió per satèl·lit (amb el 22% de Digital+, a banda d’haver entrat en el capital de Prisa amb un 25%), la televisió connectada (juntament amb Telecinco i TVE) o la producció de continguts (per a la pública estatal), ara Telefónica amplia l’àmbit de negoci a les televisions autonòmiques.

El passat dijous, Telefónica Servicios Audiovisuales (TSA) i el grup Heraldo van signar una aliança per oferir serveis de continguts, explotació audiovisual i gestió d’informatius. L’objectiu és optar a alguns dels contractes d’externalització que trauran a concurs les televisions autonòmiques.

Telefónica i el grup Heraldo ja estan treballant conjuntament a través d’una UTE que gestiona el subministrament, manteniment i explotació audiovisual de la radiotelevisió pública de l’Aragó, valorat en més de 30 milions d’euros. A més, grup Heraldo va guanyar el concurs públic per dotar de continguts Aragón TV per un import superior als 77 milions d’euros.