Time Out Spain ha llançat Next BCN, una nova publicació impresa, de periodicitat anual i en català que avança els esdeveniments i els corrents culturals i de lleure que considera marcaran l’any a Barcelona. L’anuari ha estat ideat com una peça per col·leccionar, compta amb 100 pàgines i es ven a 4,95 euros.

“Després d’un parell d’anys durs, aquest 2022 ha de ser el de la cultura, el de tornar a compartir els grans moments i la veritat és que fent Next BCN ens hem emocionat per la quantitat i qualitat de propostes que tindrem a Barcelona en els propers mesos”, explica la directora de Time Out Barcelona, Maria José Gómez.

El tiratge inicial d’aquest primer anuari dedicat a Barcelona és de 6.000 exemplars i ja està disponible en llibreries i quioscos de la ciutat, així com al web de Time Out Barcelona. El grup editor preveu llançar Next Madrid l’any que ve.

“Després de dos de pandèmia i dificultats, Barcelona necessita mirar endavant amb optimisme”, diu la directora general de negoci de Time Out Spain, Mabel Mas. “Next BCN 2022 és la nostra manera de donar suport a aquest objectiu. I ho fem com una celebració del talent que explotarà davant nostre aquest any. En definitiva, llancem un missatge d’optimisme i d’autoestima”, afegeix.