
Els equips de TOT Cerdanyola, Cerdanyola al Dia i Ripollet al Dia, en el moment de l’acord [foto: Totmedia].
Per una banda, Cerdanyola al Dia s’integra dins del TOT Cerdanyola, mitjà de Totmedia amb 38 anys de trajectòria, mantenint la seva identitat dins del nou projecte. La capçalera resultant de l’absorció s’estrenarà el 3 d’abril amb el nom de TOT Cerdanyola al Dia.
Així doncs, el nou mitjà ampliarà la seva oferta informativa i reforçarà la cobertura en totsl els àmbits de Cerdanyola del Vallès. La integració suposarà la suma d’esforços en l’elaboració de continguts, acció comercial i distribució. L’equip es reforçarà amb la continuïtat d’Oriol Revaliente, responsable comercial de Cerdanyola al Dia i Ripollet al Dia, i la col·laboració estratègica del seu propietari, José Maria Tauste.
A més, el nou TOT Cerdanyola al Dia reforçarà la revista setmanal impresa, incrementant la paginació, el nombre d’exemplars i els punts de distribució per a rribar a més punts de la ciutat.
En paral·lel, Totmedia incorpora a la seva oferta Ripollet al Dia amb la voluntat de fer créixer tant en l’edició impresa com la digital, seguint la mateixa filosofia que els altres mitjans del grup. L’acord contempla la seva integració sota la nova marca TOT Ripollet al Dia, que també debutarà el 3 d’abril.