TV3 va ser de nou la cadena més vista al noviembre i ja acumula 40 mesos consecutius de lideratge, ampliant així el rècord assolit el març de 2019.

En concret, el mes passat TV3 va registrar un 15% de quota de pantalla, mig punt menys que a l’octubre. Per darrere van quedar Telecinco amb un 11,7% de share (set dècimes més) i Antena 3 amb 10,1% (guanya quatre dècimes).

A continuació es troben La 1 amb un 7,3% de quota (suma set dècimes), que avança laSexta amb un 7,1% (una més); Cuatro, amb 4,7% (perd dues dècimes), i Trece, amb un 1,9% (en puja una). Finalment, 8tv va fer un 0,7% de share, una dècima menys que a l’octubre.

Per altra banda, al novembre TV3 va ser la cadena més vista 27 dels 30 dies; va liderar el rànquing de programes tots els dies del mes, sempre gràcies a una edició del Telenotícies, i va situar 20 espais entre els 40 més vistos, dels quals 9 entre els 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,4% de quota de pantalla (retrocedeix dues dècimes); el Super3/33 un 0,6% (guanya una dècima), i l’Esport3 un 0,3% (en perd una).

Telecinco continua líder a l’Estat

Al novembre, Telecinco va tornar va ser la cadena més vista en el conjunt de l’Estat per 27è mes consecutiu amb el 15,8% de quota de pantalla (un punt més que a l’octubre), seguida d’Antena 3 amb un 12,8% (repeteix resultat).

Per darrere es troben La 1, amb un 9,3% de share (guanya quatre dècimes); laSexta, amb 7% (en puja una); Cuatro, amb 5,2% (es manté), i Trece, amb un 2,2% (també repeteix).