TV3 va tornar a ser la cadena més vista al març i ja suma 46 mesos consecutius de lideratge, ampliant així el rècord assolit el març de 2019.

En concret, el mes passat TV3 va registrar un 13,9% de quota de pantalla de mitjana, sis dècimes menys que a l’abril, superant Telecinco amb un 13,4% (perd cinc dècimes) i Antena 3 amb un 11,5% (en guanya vuit);

Per darrere es troben La 1 amb 6,6% de share (puja una dècima); laSexta amb 6,1% (una menys); Cuatro amb 4,7% (suma dues dècimes), i Trece amb 1,8% (també en guanya dues). Finalment, 8tv va fer un 0,7% de quota, una dècima menys que a l’abril.

Per altra banda, TV3 va ser la cadena més vista 18 dels 31 dies de maig; va liderar el rànquing de programes 30 dies, 29 gràcies a una edició del Telenotícies, i va situar 20 espais entre els 40 més vistos, dels quals 9 entre els 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,3% de quota de pantalla (baixa una dècima respecte a l’abril); el Super3/33 un 0,5% (repeteix resultat), i l’Esport3 un 0,5% (es manté).

Nou mínim de La 1 a l’Estat

Al maig, Telecinco va tornar a ser la cadena més vista en el conjunt de l’Estat per 33è mes consecutiu amb un 15,2% de quota de pantalla (perd un punt respecte de l’abril), mentre que Antena 3 va fer un 14% (guanya dues dècimes).

Per darrere La 1 va tornar a fer el seu mínim històric amb un 8,2% de share (una dècima menys que a l’abril). Per darrere hi ha de laSexta amb un 6,5% (baixa una dècima); Cuatro, amb 5,4% (guanya tres dècimes), i Trece, amb un 2,2% (recupera una dècima).