La cadena pública manté el lideratge televisiu, segons la segona onada del 2011 del Baròmetre, i torna a fer-ho en les quatre províncies. En concret, TV3 assoleix un 17,2% de quota de pantalla a tot Catalunya, i malgrat tornar a perdre una dècima respecte a l’onada anterior, continua distanciant-se de Telecinco, que cau quatre dècimes fins al 13,1 de share.

A continuació trobem La 1 amb l’11,7 de quota (torna a baixar, ara quatre dècimes), que es manté per davant d’Antena 3, que continua caient i es queda amb un 11,3% (quatre dècimes menys). La Sexta també manté el cinquè lloc aconseguit fa mig any, ara amb un 6,6% de quota (perd dues dècimes), mentre que Cuatro es queda en un 6,1% (una dècima menys). Després de les sis grans continua 8TV amb un 3% de quota de pantalla (perd una dècima).

Quant els canals temàtics, el més vist és Clan TVE amb un 2,1% de share (torna a guanyar dues dècimes) i 497.000 telespectadors de mitjana diària (45.000 que en l’anterior onada). Per darrere, amb un 2%, trobem el Canal 33 (suma una dècima) i 618.000 espectadors (+18.000) i Antena.Neox (també guanya una dècima) amb 496.000 de mitjana (+19.000). Amb un 1,9% de quota (una dècima més) trobem el canal 3/25, que obté 671.000 telespectadors de mitjana (+27.000), i amb l’1,7% hi ha La 2 (es manté) amb 488.000 espectadors diaris (+3.000) i Antena.Nova (continua igual) amb 324.000 (+3.000).

Darrere segueixen Disney Channel amb un 1,4% (es manté) i 387.000 espectadors (+4.000); i amb un 1,3% Factoría de Ficción (puja una dècima) amb 340.000 (+38.000). Amb un 1,1% hi ha Teledeporte (baixa una dècima) amb 307.000 telespectadors de mitjana (+9.000), i el Canal 24 Horas (puja una dècima) amb 341.000 espectadors (+31.000), mentre que La Siete es manté en un 1% amb 307.000 (+19.000).

Per cadenes autonòmiques, el rànquing el lidera TV3 amb un 68,1% de quota de pantalla (baixa un punt), seguida de 8TV amb un 11,9% (perd cinc dècimes), el Canal 33 amb un 7,7% (es manté), el 3/24 amb el 7,6% (guanya quatre dècimes), el Super3 amb el 2,7 (en torna a pujar quatre) i IB3 amb un 0,2% (puja una dècima).  

Quant a les televisions locals i comarcals, Barcelona TV seguiria en primer lloc amb 78.000 telespectadors diaris de mitjana (en guanya 2.000), seguida de Teletaxi TV, amb 34.000 espectadors (també en suma 2.000). En el tercer lloc es manté 25TV amb 30.000 espectadors (en suma 3.000), que en l’anterior onada va desplaçar Lleida Televisió a la quarta posició, on continua amb 25.000 espectadors diaris (es manté).

Després trobem Canal Taronja amb 16.000 telespectadors de mitjana (+1.000), i amb 12.000 TVB Badalona (es manté) i Televisió de Girona (+1.000). Ambdues cadenes avancen Mola TV, que en perd 1.000 i es queda en 11.000.

A continuació, amb 10.000 espectadors de mitjana diària, trobem quatre cadenes: Canal Reus TV (es manté), Canal Català Barcelona (+1.000), Canal Terrassa Vallès (+2.000) i Televisió de l’Hospitalet (+1.000).

Puja el consum televisiu

Pel que fa al consum televisiu global, les televisions aconsegueixen 5.908.000 espectadors, 36.000 més que en l’anterior onada, mentre que la seva penetració entre la població passa del 91,4% al 91,8.

Pel que fa a les dades de fa un any, aquest mitjà augmenta en 59.000 espectadors, quan el percentatge de penetració era del 91,1%.