TV3 va ser de nou la cadena més vista a l’abril i ja acumula 33 mesos consecutius de lideratge, ampliant així de nou el rècord assolit el març de 2019.

En concret, TV3 va assolir un 14,4% de quota de pantalla, 1,9 punts menys que al març. Per darrere van quedar Telecinco, amb un 10,5% de share (perd dues dècimes) i Antena 3, amb 7,9% (en cau sis).

A continuació es troben laSexta amb un 7,2% de quota (retrocedeix set dècimes); La 1, amb el 6,8% (en baixa una); Cuatro, amb 5,1% (puja tres dècimes), i Trece, amb un 1,9% (en suma una). Finalment, 8tv va tancar l’abril amb un 1% de share, una dècima més.

Per altra banda, a l’abril TV3 va ser la cadena més vista els 30 dies del mes; va liderar el rànquing de programes tots els dies, 29 dels quals gràcies als Telenotícies, i va situar 27 espais entre els 40 més vistos, dels quals 18 entre els 20 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 2,1% de quota (perd mig punt); el Super3/33 un 0,5% (repeteix resultat), i l’Esport3 (amb la programació dels Super3 en simulcast) va fer el seu mínim històric amb un 0,2% (una dècima menys).

Telecinco continua líder a l’Estat

A l’abril Telecinco va tornar va ser la cadena més vista en el conjunt de l’Estat per 20è mes consecutiu amb un 14,5% de quota de pantalla (dues dècimes més que al març), seguida d’Antena 3, amb un 10,8% (perd set dècimes).

Per darrere es troben La 1, amb un 9,4% de share (retrocedeix set dècimes); laSexta, amb un 7,7% (en baixa sis); Cuatro, amb 5,7% (guanya tres dècimes), i Trece, amb un 2,3% (una més).