La televisió pública catalana no només ha mantingut el lideratge per tercer mes consecutiu, sinó que ha ampliat l’avantatge respecte la resta. En concret, al novembre, TV3 ha estat la cadena més vista a Catalunya amb un 13,1% de quota de pantalla, el mateix resultat que a l’octubre, però ha incrementat la diferència respecte la segona d’un punt a 1,3.

Per darrere es troba Antena 3, amb un 11,8% de share (creix tres dècimes respecte el mes anterior), que d’aquesta manera avança Telecinco, que es queda amb un 11,7% (quatre dècimes menys). A continuació es mantenen La Sexta, amb un 6,9% de quota (perd dues dècimes); La 1, amb un 6,8% (en cau una); Cuatro, amb un 6,3% (repeteix resultat), i 8tv tanca amb el 3,8% (guanya dues dècimes).

A banda, al novembre, TV3 ha estat la cadena més vista durant 18 dels 30 dies del mes; ha liderat el rànquing de programes amb més audiència 26 dies, dels quals 22 han estat els Telenotícies, i ha situat 20 programes entre els 40 més vistos, dels quals set entre els deu primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 ha obtingut una quota de pantalla de l’1,8% (quatre dècimes més que a l’octubre); el Super3/33, un 1,4% de share (repeteix resultat), i Esport3 l’1,2% (guanya tres dècimes).

Telecinco continua líder a l’Estat

En el conjunt de l’Estat, al novembre, Telecinco ha conservat el primer lloc per 15è mes seguit amb un 15,1% de quota de pantalla (el mateix resultat que a l’octubre), mentre que la seva rival, Antena 3, se li acosta amb un 14,3% (puja tres dècimes). Per darrere es troben La 1 amb el 9,7% de share (perd tres dècimes); La Sexta, amb un 7,7% (guanya quatre dècimes), i Cuatro, amb un 6,7% (repeteix resultat).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram