TV3 va ser de nou la cadena més vista al febrer i ja acumula 31 mesos consecutius de lideratge, ampliant així altre vegada el rècord assolit el març de 2019.

En concret, TV3 al febrer va assolir un 15,1% de quota de pantalla, sis dècimes menys que al gener. Per darrere van quedar Telecinco, amb un 11,4% de share (suma 1,5 punts) i Antena 3, amb 9,3% (guanya dues dècimes).

A continuació es troben laSexta amb un 6,3% de quota (repeteix resultat), que avança de nou La 1, amb el 6,2% (perd un punt); Cuatro), amb 5,4% (puja quatre dècimes, i Trece, amb un 1,9% (retrocedeix una dècima). Finalment, 8tv va tancar el febrer amb un 0,9% de share, el mateix resultat que els dos mesos anteriors.

Per altra banda, al febrer TV3 va ser la cadena més vista 24 dels 29 dies del mes; va liderar el rànquing de programes 28 dies, tots gràcies als Telenotícies, i va situar 19 espais entre els 40 més vistos, entre els quals 8 dels 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,6% de quota (perd mig punt); el Super3/33 un 0,6% (repeteix resultat), i l’Esport3 també un 0,5% (cau una dècima).

Telecinco continua líder a l’Estat

Al febrer Telecinco va tornar a ser la cadena més vista en el conjunt de l’Estat per 18è mes consecutiu amb un 14,9% de quota de pantalla (1,3 punts més que al gener), seguida d’Antena 3, amb un 11,8% (guanya una dècima).

Per darrere es troben La 1, amb un 9,1% de share (cau 1,1 punts); laSexta, amb 6,7% (perd dues dècimes); Cuatro, amb 6,1% (guanya tres dècimes), i Trece, amb un 2,2% (repeteix resultat).