Aquest divendres TV3 ha presentat una demanda contra El País per l’article Una semana en la burbuja de TV3, d’Íñigo Domínguez, publicat el 12 de novembre, on l’autor repassa els Telenotícies de set dies, a més d’espais com l’InfoK i Polònia.

El 17 de novembre, el director de TV3, Vicent Sanchis, va demanar formalment al diari el seu dret a rectificació, ja que l’article incloïa fets “inexactes” que havien “causat perjudicis” a la cadena.

Transcorregut amb escreix el termini donat, com que El País no ha fet cas al requeriment, TV3 ha optat per portar el cas a la justícia. La cadena recorda que la llei preveu que un jutge pugui obligar el diari a publicar la rectificació enviada per Sanchis.

Aquesta rebat amb dades i desmenteix la majoria d’acusacions de l’autor contra TV3. “Qualsevol visionat dels informatius suposadament analitzats contradiu per complet les afirmacions publicades per El País”, rebla la rèplica.