La cadena pública catalana ha tornat a ser líder d’audiència al febrer, una posició que manté per sisè mes consecutiu. A més, ho ha fet tornant a augmentar la distància respecte a la pública estatal, que manté el segon lloc assolit al gener. En concret, TV3 ha obtingut un 14,9% de quota de pantalla (vuit dècimes més que al gener), 3,8 punts per sobre de l’11,1 % obtingut per La 1 que manté share i posició, segons dades de Kantar Media.

Per darrera es situen Telecinco amb un 11% de quota (perd una dècima); Antena 3, amb un 10,6% (també en guanya una); Cuatro, amb el 5,6% (torna a sumar tres dècimes), La Sexta, amb el 4,1% (en perd una) i 8tv, amb 2,9% (en guanya una).

A banda, al febrer, TV3 ha situat 21 programes entre els 40 més vistos (12 entre els 15 primers), i ha tornat a encapçalar les audiències durant 22 dies del mes, que al febrer han estat 29. Quant al grup de Televisió de Catalunya, el 33 ha aconseguit un 1,5% de share (perd una dècima); el Super3-3XL, un 1,6% (guanya dues dècimes); el 3/24, un 1,2% (també en suma dues); i Esport 3, un 1,1% (es manté).

Audiències estatals

En el conjunt de l’Estat, el lideratge es manté per sisè mes consecutiu per a La 1, amb un 14,1% de quota de pantalla (perd una dècima). La segueixen Telecinco amb un 13,7% (cau per tercer mes consecutiu, ara una dècima); Antena3, amb un 12,2% (perd dues dècimes); Cuatro, amb el 6,3% (guanya tres dècimes), i La Sexta, amb un 4,8% (baixa per cinquè mes consecutiu, ara una dècima).

Valoració qualitativa

Pel que fa a la valoració qualitativa del panel de l’empresa GfK, el primer lloc continua per al canal 33, amb una puntuació de 8,39 (baixa una dècima), seguit de La 2, amb un 8,38 (en suma set), i TV3, amb un 8 (en perd una). Pel que fa a la resta de cadenes generalistes, La Sexta, un 7,86 (guanya 15 dècimes i dos llocs); La 1 7,79 (manté la puntuació però baixa un lloc); Antena 3, un 7,77 (guanya tres dècimes i perd un lloc);  Cuatro, un 7,44 (cau deu dècimes), i Telecinco un 7,33 (en perd cinc).