Vertele tornarà a estar vinculat a eldiario.es a partir de l’1 de gener, un cop hagi finalitzat la seva aliança publicitària i estratègica amb 20 Minutos. En el retorn, però, no mantindrà una relació de mitjà associat, tal com havia fet els primers dos anys i escaig del diari dirigit per Ignacio Escolar, ja que la capçalera ha estat comprada.

Segons eldiario.es, l’objectiu de l’adquisició és “reforçar la capacitat comercial i augmentar els continguts sobre la indústria de la televisió i l’entreteniment, també des del punt de vista econòmic”. Malgrat compartir “força comercial”, les redaccions dels dos mitjans es mantindran independents.

“El mercat publicitari a internet cada cop exigeix un volum major i necessitem aliances com aquesta”, assenyala Escolar, per a qui la “incorporació” del digital televisiu és una bona notícia tant per als treballadors d’ambdós mitjans com per als lectors. “Vertele és un mitjà que sempre ha estat molt a prop d’eldiario.es i estem molt contents que els seus periodistes s’incorporin al nostre projecte, encara que cada mitjà mantindrà el seu propi model editorial”, afegeix.

Amb l’operació de compravenda, els fins ara propietaris de Vertele, Enric Lloveras i Daniel Bilbao (ambdós accionistes d’eldiario.es), conserven algunes accions del portal d’informació televisiva que van crear l’any 2000, segons informa El Confidencial Digital

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram