
Maria Masó, Carola Solé Casas, Lorenzo Marini, Alba Tobella, Dolors Vidal Besora, Laia Mas i Joan Ramon Vilamitjana [foto: Verificat].
“No es tracta només d’un gest simbòlic per commemorar el nostre aniversari, sinó que és una acció estratègica per projectar el futur de l’organització i garantir-ne un major impacte social”, remarca Tobella.
En aquest sentit, Verificat entén que, actualment, el sector del fact-checking es troba en un moment d’incertesa global, especialment respecte a la seva sostenibilitat a llarg termini. I amb la creació del consell assessor, la plataforma catalana ha volgut fer “un pas endavant clau” en la seva professionalització.
El consell està conformat per Laia Mas, fundadora de MasSalmones, sòcia empresarial en sostenibilitat i estratègia de marques amb impacte; Maria Masó, líder global d’innovació i inversió amb més de 15 anys d’experiència impulsant el creixement estratègic en la intersecció de la tecnologia, l’energia i l’educació; Carola Solé Casas, periodista, especialitzada en investigació i noves narratives, i cofundadora de Verificat; Dolors Vidal Besora, directora de màrqueting a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i docent de màrqueting digital a EAE Business School, i Joan Ramon Vilamitjana, professional de la comunicació corporativa i els afers públics amb més de dues dècades de trajectòria en consultories municipals.
“Confiem que l’experiència de persones provinents del món de la comunicació, l’empresa i la innovació també ens ajudarà a millorar el posicionament de Verificat, no només des d’una perspectiva comercial, sinó, sobretot, com a actor compromès amb l’impacte social i el bé comú”, apunta Lorenzo Marini, cofundador i responsable d’estratègia i impacte de Verificat.