El grup audiovisual Vértice 360º ha acabat el 2010 amb un benefici net de 710.000 euros, un tancament d’exercici que contrasta amb el de 2009, any en què va patir unes pèrdues de 18,25 milions d’euros. Els ingressos d’explotació de la companyia van créixer un 1% fins arribar als 111,25 milions i el benefici brut d’explotació (Ebitda) va créixer un 2,7%.

De cara al 2011, Vértice 360º espera enfortir el grup després de la integració amb Lavinia, una estratègia que li permetrà abordar “projectes inaccessibles per a competidors més petits”. Precisament, en el balanç de 2010, el grup Vértice 360º va registrar despeses no recurrents per valor d’1,9 milions d’euros derivats principalment de l’adquisició de Lavinia.

Vértice 360º s’ha marcat com a prioritat estratègica la internacionalització, la creació de noves línies de negoci i el desenvolupament de les existents. En aquest sentit, ja l’any passat el grup audiovisual va reforçar la seva presència al mercat internacional amb la creació de PowWow. Aquesta companyia, amb oficines a Miami, Los Ángeles i Buenos Aires s’encarrega de desenvolupar continguts i formats pels clients de parla hispana i anglesa d’Estats Units i l’Amèrica Llatina.