Els primers tres mesos de l’any, Vocento ha obtingut unes pèrdues netes d’1,721 milions d’euros, una millora del 73,1% respecte els 6,393 negatius registrats durant el mateix període de 2014. Pel que fa al resultat d’explotació, Vocento ha tingut unes pèrdues de 820.000 euros, quan l’any passat van ser de 3,914 milions.

En el primer trimestre de 2015, el grup ha reduït els ingressos un 5,5%, passant dels 121,678 milions d’euros de l’any passat a 114,936. En aquest àmbit, els ingressos per publicitat han incrementat un 7,5% (de 36,406 a 39,146 milions), mentre que la venda d’exemplars ha caigut un 6,7% (de 52,509 milions a 49,003). Respecte aquesta reducció, cal tenir en compte que, el 2015, ABC ha deixat de distribuir-se a les Illes Balears i les Canàries.

Per unitats de negoci, la de premsa ha registrat uns ingressos d’explotació d’101,038 milions, tan sols un 0,3% menys que els 101,391 de l’any passat, mentre que en la d’audiovisual (TDT i ràdio) han estat d’11,121, una davallada del 25,8% respecte els 14,980 milions del primer trimestre de 2014.

Per la seva part, les despeses (sense amortitzacions) han estat de 108,907 milions d’euros, un 8,6% menys que els 119,185 del primer trimestre de 2014. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram