La comercialitzadora de Vocento ha presentat una nova organització que té per objectiu potenciar les seves marques. La nova estructura bimedia està formada per dues direccions comercials verticals (marques de premsa i de revistes), la nova direcció d’estratègica comercial, gestió i tecnologia, i dues direccions transversals (grans comptes i màrqueting).

La direcció comercial de premsa de CMVocento estarà dirigida per Carlos Álvarez, responsable de la comercialització d’ABC, els diaris regionals i El Economista. L’objectiu d’aquesta àrea és “aprofundir en el coneixement dels continguts i les audiències de cada producte, que permeten oferir solucions per a cadascuna de les marques”.

Per la seva part, Liliana Maguregui, des de la direcció comercial de l’àrea de revistes, dirigirà la comercialització d’XLSemanal, Mujerhoy, Inversión & Finanzas.com, Código Único, Europa i Corazón TVE, a més dels portals verticals.

La nova direcció d’estratègica comercial, gestió i tecnologia l’encapçala Jesús Carrera, que s’acaba d’incorporar al grup, amb l’encàrrec de desenvolupar i impulsar noves estratègies de comercialització, big data i models de monetització a internet, reforçant el procés de transformació digital de CMVocento i l’optimització dels resultats digitals.

Per últim hi ha la direcció de màrqueting i branded content, transversal a totes les àrees, on continua com a responsable Juan Hevia-Aza, encarregat de definir l’estratègia publicitària de les marques i de seguir amb el desenvolupament de Content Factory, la unitat de continguts de CMVocento.

Aquesta nova estructura comercial depèn del director general, Rafael Martínez de Vega, integra totes les marques sota direccions comercials bimèdia, i posa el focus en l’estratègia digital per continuar buscant les òptimes solucions comercials a agències i anunciants.