Els primers tres mesos de l’any, Vocento ha registrat un benefici net de 8,393 milions d’euros, quan en el mateix període de 2024 va perdre 12,770 milions. El resultat és en bona part atribuïble a la venda dels seus portals immobiliaris al grup italià Immobiliare.it per 22,5 milions. De fet, Vocento obté unes pèrdues d’explotació de 8,334 milions d’euros, un 26,7% menys que els 11,371 milions de l’any passat.

El primer trimestre de 2025, el grup va ingressar 76,840 milions d’euros, una reducció de l’1,3% respecte dels 77,842 milions de 2024. Dels ingressos, els publicitaris van ser de 30,924 milions (+0,1%); els de la venda d’exemplars 23,725 milions (–4,1%) i els altres ingressos (audiovisuals i promocions) de 22,191 milions (–0,1%).

Pel que fa a les despeses d’explotació de Vocento (sense amortitzacions), de gener a març van ser de 79,797 milions d’euros, un increment del 6,5% en comparació del mateix període de 2024.

Per unitats de negoci, la premsa escrita registra unes pèrdues d’explotació de 6,011 milions d’euros, un 0,1% més que el 2024, amb uns ingressos de 59,823 milions (–5,4%). Així, registren pèrdues ABC, amb 4,070 milions (+9,6%%); l’esportiu Relevo, amb 1,146 milions (–35,9%); els suplements i les revistes amb 610.000 euros (–1,3%), i els diaris regionals amb 184.000 euros (quan el 2024 van tenir un benefici de 115.000 euros).

Pel que fa a la divisió audiovisual de Vocento, el primer trimestre assoleix un benefici d’explotació de 718.000 euros, un augment del 4,2% en comparació a l’any passat, amb uns ingressos d’1,251 milions (+2,1%). En aquest cas, la TDT obté un resultat negatiu de 72.000 euros (una millora del 4,6%), mentre que la ràdio registra 789.000 euros de benefici (+3,5%).

Vocento va perdre 97,2 milions el 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram