Vocento ha tancat el 2024 amb unes pèrdues netes de 97,249 milions d’euros, quan l’exercici anterior va obtenir un benefici de 4,011 milions. A més, el grup registra unes pèrdues d’explotació de 51,496 milions d’euros, mentre que el 2023 va obtenir un resultat positiu de 13,619 milions.

L’any passat els ingressos de Vocento van caure un 4,9%, passant d’un exercici a l’altre de 362,350 milions a 344,700. Per la seva part, les despeses (sense amortitzacions) van augmentar un 7,9%, fins als 353,635 milions.

Pel que fa als ingressos, els de la venda d’exemplars baixen un 5,1% (de 102,252 milions a 97,012), els de la publicitat ho fan un 5% (de 160,462 milions a 152,406) i el concepte d’altres ingressos un 4,4% (de 99,636 milions a 95,282).

Per àrea d’activitat, la premsa escrita registra unes pèrdues d’explotació de 38,861 milions d’euros, en contraposició als 11,060 milions de benefici de 2023. En aquest àmbit, els ingressos es redueixen un 6,6% fins als 271,412 milions.

En aquesta àrea registren pèrdues d’explotació l’ABC amb 23,775 milions d’euros (el 2023 van ser 2,057); l’esportiu Relevo amb 6,628 (+0,1%), i els diaris regionals amb 8,788 (l’any anterior 18,548 milions de benefici). Per la seva part, suplements i revistes obtenen 330.000 euros de benefici (–72,2%).

Quant a l’àrea audiovisual, Vocento obté un benefici d’explotació de 2,541 milions d’euros, un 14,6% menys que els 2,977 milions de 2023, amb uns ingressos de 4,903 milions, una caiguda del 4,4% respecte de l’exercici anterior.

En aquest àmbit, la ràdio registra un benefici d’explotació de 3,038 milions d’euros (+2,1%), mentre que la TDT perd 502.000 euros (el 2023 en va guanyar 18.000). Quant als continguts, registra 5.000 euros positius (l’exercici anterior van ser 15.000 de negatius).

Vocento tanca el digital esportiu Relevo
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram