La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, l’empresa que gestiona À Punt Mèdia, ha adjudicat a Havas Media Group Levante la campanya de publicitat Apuntal 9 perquè els espectadors sintonitzin la televisió pública en el número 9 del comandament a distància, recuperant la posició que ocupava Canal 9.

La campanya coincideix amb l’alliberament del segon dividend digital que implica la resintonització d’alguns canals de TDT. D’aquesta manera, es vol aprofitar la conjuntura perquè els valencians “posicionin À Punt en un número preferent del comandament”, tenint en compte que el 9 “és un referent” en la televisió del País Valencià, segons s’assegurava en el plec de condicions de la licitació.

A més, en el document s’explicita que “s’ha comprovat que ser en un dels primers 9 números del comandament a distància pot incrementar l’audiència d’una cadena”. Coincidint amb l’estat d’alarma per la crisi sanitària, la quota de pantalla d’À Punt ha ascendit de l’1,9 al 3,2%.

La campanya Apuntal 9 s’ha adjudicat per 95.744 euros i es visualitzarà en autobusos, tanques publicitàries i anuncis en premsa impresa, digitals i ràdios durant la segona quinzena del mes de juliol.

 

Font: Valencia Plaza