La Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València acull el 18 i el 19 d’octubre la setena edició de les jornades JPod, enguany amb el títol El pòdcast i el futur de la comunicació sonora. És el primer cop que l’esdeveniment se celebra a València.

Les jornades reuniran experts, acadèmics, creadors de contingut i professionals de la indústria del podcàsting per debatre sobre les tendències i el futur del sector. El programa inclou taules rodones, conferències, presentacions de comunicacions i tallers.

L’objectiu és analitzar l’impacte i l’evolució del pòdcast com a eina de comunicació, així com la seva integració en sectors com l’educació, la divulgació i els mitjans de comunicació.

En el marc de les JPod s’inaugurarà un estudi de ràdio a la UV dedicat a la promoció i difusió del podcàsting. També es lliuraran els guardons de l’Associació de Pòdcast, entre els quals el guardó ‘Una vida d’àudio’ al periodista Iñaki Gabilondo.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram