L’Administració General de l’Estat comptarà amb 15 agències de mitjans per a gestionar les seves campanyes institucionals durant els propers quatre anys. L’acord marc publicitari està valorat en 112 milions d’euros (uns 28 milions anuals), i el Govern espanyol l’ha tramitat per la via d’urgència.

Les agències assignades són WaveMaker, Blue 449, Media Sapiens, Mediterránea, The Partnership, Mindshare, Carat, Equmedia, Initiative, UM, Media Diamond, Media Partner Ventures, Avante Comunicación, Peter Planning i Técnicos Asociados Informática.

El procés de selecció de les agències encara no ha finalitzat. Les 15 agències proposades per a l’adjudicació hauran d’aportar la documentació requerida i, posteriorment, formalitzar la contractació.

El nou acord marc publicitari hauria d’haver entrat en vigor l’1 de març passat, que és quan va finalitzar l’anterior.

L’acord ha comptat amb el rebuig d’una part de les agències de mitjans –les estatals–, representades per la Federació d’Empreses de Publicitat i Comunicació Protesten contra la possibilitat que hi hagi ofertes de remuneració al 0% de comissió en l’acord marc, una pràctica contra la qual la FEDE lluita des de fa anys.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram