
Miquel Campmany i David Centol segellen l’acord [foto: Joanna Chichelnitzky].
Campmany ha assegurat que “valorem molt positivament aquest conveni amb Comunicació 21. Som un Col·legi renovat, transformat, innovador, dinàmic, professional i proper, una eina necessària que té la finalitat de defensar i impulsar la professió del màrqueting i la comunicació a Catalunya. El nostre propòsit és impulsar el creixement dels professionals i vetllar pel respecte de la professió”.
D’altra banda, Centol ha subratllat que “la revista Comunicació 21 és un hub d’interessos corporatius de col·lectius i entitats del sector, un punt de trobada i una plataforma que els dona visibilitat. Continuarem amb l’estratègia del Grup Comunicació 21 d’impulsar acords, publicacions i projectes transversals que actuïn més enllà dels propis interessos de l’empresa editora, com ho són l’Espai Línia, Orgull, Barcelona Difusió o la pròpia Comunicació 21, referent del sector i amb 26 anys de recorregut”.
Miquel Campmany: “Som un Col·legi renovat, transformat, innovador, dinàmic, professional i proper”
En l’acord, s’estableix que Comunicacio21.cat incorporarà articles d’opinió i entrevistes a membres del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, fent un seguiment informatiu de la seva activitat.
A partir de l’edició d’estiu, la revista trimestral en paper de Comunicació 21 inclourà un suplement fix de quatre pàgines dedicades al Col·legi. Per garantir-ne la difusió entre els membres del Col·legi, es lliuraran 150 exemplars de la revista a la seu de l’entitat que es distribuiran entre els seus associats.
David Centol: “Continuarem amb l’estratègia d’impulsar acords, publicacions i projectes transversals que actuïn més enllà dels propis interessos del Grup Comunicació 21”
A més, Comunicació 21 cedirà la sala auditori de l’Espai Línia (ubicada al número 52 del carrer Girona de Barcelona) al Col·legi per a la celebració d’actes, conferències, xerrades, formacions, presentacions o reunions.
Aquest acord permet a Comunicació 21 integrar un nou actiu del sector en el seu projecte. Se suma a La Xarxa, l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC), el Gremi de Publicitat, Comunicació i Màrqueting, l’Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), el Sindicat de Periodistes de Catalunya i l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya.