La companyia de publicitat i màrqueting ADG Media Group i la tecnològica Audience Talking han segellat una aliança en clau de màrqueting basat en dades per la qual integren les respectives solucions Neural.ONE i Talkie. Això permetrà una atribució real 360º que inclou per primer cop, i de forma automatitzada, els canals de conversa directa com call centers i WhatsApp.
D’aquesta manera, Neural.ONE d’ADG Media Group amplia el seu model d’atribució basat en intel·ligència artificial identificant el comportament de cada usuari i l’impacte de cada punt de contacte en el seu recorregut fins a la conversió. Amb Talkie, suma un component considerat clau: el seguiment de les interaccions al centre de contacte, incloent trucades, formularis i missatgeria instantània.
“El mercat és cada cop més complex, i la diversificació de canals i plataformes ha elevat l’exigència de comptar amb models d’atribució més intel·ligents, complets i respectuosos amb la privadesa”, afirma Nacho Suanzes, cofundador i director d’estratègia d’ADG Media Group. “Amb aquesta aliança, responem directament a les necessitats dels nostres clients. Ara podem conèixer el 100% del customer journey, des del primer clic fins a la darrera conversa amb un operador, tot en temps real i amb insights accionables”, afegeix.
La integració entre Neural.ONE i Talkie permet accedir en temps real a informació crítica de cada usuari: des de l’origen del lead, el seu historial d’interaccions, interessos i comportament en línia previ, fins a les dades recollides al centre de contacte. L’objectiu és millorar la conversió i permetre als equips de màrqueting i vendes prendre decisions de negoci basades en dades precises i actualitzades.
“Aquesta aliança amb ADG Media Group i la integració de Talkie amb Neural.ONE ens permet portar la traçabilitat conversacional al següent nivell”, apunta David Villar, cofundador i director comercial d’Audience Talking. “Ara, les converses en canals com el call center o WhatsApp s’integren directament al model d’atribució en temps real, aportant context, profunditat i valor de negoci a cada interacció, millorant la qualitat del lead i optimitzant cada decisió de màrqueting amb dades realment completes”, rebla.